Noutăţi

26 iunie 2023

Moldelectrica un brand reînnoit: eficient, transparent și inovativ

 

Din 26 iunie Moldelectrica anunță lansarea noii sale imagini vizuale, reflectând angajamentul său continuu față de promovarea dezvoltării sustenabile a sectorului electroenergetic în Republica Moldova. Această schimbare strategică reprezintă un moment semnificativ în evoluția companiei noastre și subliniază adaptabilitatea noastră la tendințele actuale din industrie.

Noua imagine a Moldelectrica a fost creată pentru a reflecta viziunea sa de a fi o companie care aduce echilibrul și stabilitatea energetică prin gestionarea și dezvoltarea sustenabilă a sistemului electroenergetic. Aceasta reprezintă un pas important în direcția implementării viziunilor întreprinderii și consolidează angajamentul Moldelectrica de a contribui la dezvoltarea infrastructurii energetice a țării.

Noul logo s-a dovedit a fi o oportunitate bună de a crea propriul stil Moldelectrica, păstrându-l simplu, modern și în același timp echilibrat. Elementul central al noii imagini este cele trei săgeți care ne transpun spre ascensiune, cunoaștere și dezvoltare .

Noul design prezintă o evoluție vizuală semnificativă față de logo-ul anterior, menținând în același timp elemente de recunoaștere pentru a conserva legătura cu trecutul și noua identitate a Moldelectrica. Forma geometrică simplă și distinctivă a logo-ului simbolizează eficiența și stabilitatea, în timp ce combinația de culori calde și reci sugerează dinamism și inovație.

Sloganul „Rețeaua care unește” sugerează conectivitatea și inter-conectivitatea unei întreprinderi bine integrate și fiabile având și o referință la conectivitatea digitală, sugerând faptul că rețeaua electrică este un element esențial în lumea tehnologică modernă

Valorile Moldelectrica – baza acțiunilor noastre: Fiabilitate - ne asumăm responsabilitatea de a gestiona transportul energiei electrice în siguranță, astfel încât nevoile energetice ale țării să fie satisfăcute cu deplinătate.

  •     Eficiență - folosim cele mai bune practici în gestionarea transportului energiei electrice pentru a maximiza eficiența serviciilor noastre.
  •     Responsabilitate - suntem responsabili în fața partenerilor, colegilor și cetățenilor, pentru care muncim în fiecare zi, asigurând cea mai eficientă și mai sigură aprovizionare cu energie electrică.
  •     Siguranță - punem siguranța și securitatea pe primul loc, oferind soluții durabile și luăm toate măsurile necesare pentru sectorul electroenergetic.
  •     Inovație - suntem o instituție deschisă spre schimbări benefice și încurajăm inovația în ceea ce privește serviciile noastre și tehnologia pe care o folosim.
  •     Transparență - suntem transparenți în ceea ce privește deciziile noastre, oferind informații clare, obiective și complete despre serviciile sau operațiunile noastre.
  •     Calitate - furnizăm servicii de cea mai înaltă calitate, astfel încât populația, afacerile și statul, să se simtă satisfăcuți de experiența noastră.
  •     Responsivitate - suntem prompți în orice acțiune, pentru a răspunde tuturor solicitărilor necesare, oferind suport tehnic pentru reducerea oricăror riscuri, gestionând cu succes orice provocare.
  •     Responsabilitate socială - nevoile energetice ale țării și ale oamenilor au prioritate, având o abordare deschisă și nediscriminatorie față de toți parteneri strategici, concentrându-ne asupra îmbunătățirii experienței acestora în ceea ce privește serviciile noastre în fiecare zi.
  •     Profesionalism - suntem o instituție de încredere, care respectă standardele de calitate și care acționează într-un mod etic, transparent și responsabil.


„Această schimbare semnificativă reflectă evoluția noastră ca organizație și angajamentul nostru de a oferi soluții energetice de înaltă calitate și sustenabile. Suntem convinși că noul design va reprezenta cu mândrie Moldelectrica pe măsură ce continuăm să creștem și să ne dezvoltăm.” a menționat Sergiu Aparatu, Directorul General interimar al Î.S. Moldelectrica”

Noua imagine a Moldelectrica și logo-ul reimaginat vor fi adoptate în toate materialele de marketing și comunicare ale întreprinderii, inclusiv pe site-ul web, în documentele oficiale și în infrastructura fizică. Schimbarea va fi implementată treptat pentru a asigura o tranziție lină și pentru a menține continuitatea în relația cu clienții și partenerii.

 

Ultima modificare: 18.04.2024