Lista funcţiilor vacante
Politica de cadre a Î.S.„Moldelectrica” se bazează pe principiile ce reies din principala sarcină a întreprinderii - de a asigura funcţionarea fiabilă a sistemului electroenergetic al Republicii Moldova prin conducerea eficientă şi operativă prin dispeceri.
Lista funcţiilor vacante cu descrierile cerinţelor faţă de candidaţi reflectă caracterul general în materie de resurse umane, dar ţinând cont de plus valoarea pe care o oferă profesioniştii unei întreprinderi precum Î.S. "Moldelectrica", administraţia întreprinderii, prin serviciul resurse umane va analiza TOATE CV-urile competitorilor pentru funcţiile vacante.
Vă încurajăm să aplicaţi pentru funcţia vacantă dorită cu încredere. Avem nevoie de Dumneavoastră.
Sediul central
+ |
Inginer/ă în organizarea lucrărilor de exploatare și reparații a clădirilor și construcțiilor cat. I (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului construcții și cadastru, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției de:
Inginer/ă în organizarea lucrărilor de
exploatare și reparații a clădirilor și construcțiilor cat. I
Principalele responsabilități ale postului:
-
Participarea la activități de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
-
Efectuarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii;
-
Participarea la supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații ale întreprinderii;
-
Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa atât în calitate de inițiator al achiziției cât și expert în cadrul comisiei de examinare și evaluare a ofertelor;
-
Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor prestate.
de calificare:
-
Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile);
-
Experiență profesională: minim 3 ani;
-
Cunoașterea programelor MS Office, ArhiCad, AutoCad și WinSmeta;
-
Deținerea certificatului de atestare tehnico-profesională în calitate de Diriginte de șantier și Responsabil tehnic sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională;
generale:
-
Cunoștințe în operarea suitei MS Office;
-
Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul construcțiilor;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
-
Disponibilitate pentru deplasări interne;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 18 000 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Analist / Analistă coordonatoare date (Chișinău) |
ANUNȚ RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Tehnologii Informaționale, Centru de gestionare date, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, a demarat selecția pentru ocuparea unui post de:
Analist / Analistă coordonatoare date
Principalele responsabilități ale postului:
-
Participarea la menținerea, dezvoltarea și testarea aplicației de evidență UNA;
-
Instruirea utilizatorilor;
-
Analiza reclamațiilor și sugestiilor utilizatorilor;
-
Întocmirea documentațiilor tehnice.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare în domeniul tehnologii informaționale;
-
Experiență de muncă în domeniul tehnologii informaționale – 3 ani;
-
Cunoștințe Windows 10, Microsoft Office;
-
Cunoștința principiilor de funcționare a bazelor de date Oracle;
-
Cunoștințe limbajului PL/SQL;
-
Cunoașterea principiilor evidenței contabile - constituie un avantaj;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariu 20 000 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
+ |
Inginer /ingineră în domeniul protecției mediului (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului de protecție și prevenire, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Lupu, 18, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer /ingineră în domeniul protecției mediului
Principalele responsabilități ale postului:
-
Controlul respectării de către întreprindere a legislației, instrucțiunilor, standardelor și reglementărilor în vigoare privind protecția mediului;
-
Evidența internă a punerii în funcțiune a instalațiilor de protecție a mediului, precum și a rezultatelor controlului de mediu;
-
Participarea la elaborarea planurilor de acțiune prospective și anuale pentru secțiunile „Protecția mediului” și controlul punerii lor în aplicare;
-
Informarea sucursalelor și subdiviziunilor cu privire la modificările și completările documentației tehnice și de reglementare în materie de protecție a mediului;
-
Elaborarea actelor interne în domeniul protecției mediului, conforme legislației în vigoare.
-
Elaborarea și prezentarea raportărilor către autoritățile de mediu.
-
Participarea în colaborare cu șefii subdiviziunilor și reprezentanții angajaților cu responsabilități speciale în domeniul SSM, la dezvoltarea planurilor și programelor pentru eliminarea/reducerea riscurilor profesionale, îmbunătățirea condițiilor de muncă și prevenirea accidentelor de muncă, bolilor profesionale și a bolilor cauzate de factori de producție;
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare în domeniul protecției mediului;
-
Experiență profesională: minim 1 an, constituie un avantaj;
-
Cunoștințe temeinice despre reglementările naționale și internaționale privind protecția mediului;
-
Cunoștințe privind ISO 14001 sau alte sisteme de management de mediu, inclusiv de audit intern si extern.
generale:
-
Cunoștințe în operarea suitei MS Office;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
-
Disponibilitate pentru mobilitate teritorială.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii;
-
Salariul 15 700 lei;
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova;
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă sisteme electrice cat. I (Chișinău) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Central de Dispecer, Sectorul integrare ENTSO-E, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției de:
Inginer/ă sisteme electrice cat. I
Principalele responsabilități ale postului:
-
Elaborarea actelor ce țin de procesul de integrare în ENTSO-E și acordarea suportului necesar altor actori participanți ai procesului;
-
Participarea la procesele ENTSO-E prin conlucrarea cu reprezentanții ENTSO-E, al Centrului de Coordonare Regională, altor structuri din domeniul electroenergetic național și internațional;
-
Elaborarea caietelor de sarcini pentru SCADA, EMS, MMS, softul pentru organizarea pieței energiei de echilibrare, integrare la platforme europene de energie de echilibrare și restabilire a frecvenței, alte proiecte relevante integrării sistemul electroenergetic național la sistem european, monitorizarea implementării acestor proiecte;
-
Colectarea informației, pregătirea rapoartelor, monitorizarea proceselor, acordarea suportului necesar întreprinderii în procesul de integrare în ENTSO-E.
de calificare:
-
Studii superioare în electroenergetică;
-
Experiență profesională în domeniul energetic: minim 3 ani;
-
Buna cunoaștere a programelor MS Office, Teams, Zoom și MS SharePoint;
-
Cunoștințe relevante despre sistemele SCADA;
-
Cunoștințe de bază și interes pentru procesele legislative UE în domeniul energiei electrice.
-
Experiență în domeniul reglementării energiei electrice și cunoștințe despre operațiunile de piață energiei electrice, sau planificarea sistemului electroenergetic constituie un avantaj;
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel conversațional), engleza (nivel avansat);
-
Cunoștința terminologiei energetice în limba engleză constituie un avantaj
-
Capacitatea de a monitoriza sistematic rezultatele strategiilor și activităților, cu scopul de a asigura implementarea lor eficientă;
-
Capacitatea de a oferi feedback și raportări regulate privind coerența sau discrepanțele între activitățile planificate, managementul proceselor și rezultate;
-
Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă, respectând termenele limită;
-
Abilități puternice de analiză și sinteză.
-
Disponibilitate pentru deplasări interne și externe;
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 20 000 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
-
Dezvoltare personală, oportunități de creștere în cadrul unei companii inovatoare, orientate la ale mai bune practici internaționale
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Auditor intern coordonator/auditoare internă coordonatoare (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului Audit intern, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Auditor intern coordonator/auditoare internă coordonatoare
Responsabilități:
-
Efectuarea misiunilor de audit intern.
-
Elaborarea proiectelor planurilor misiunilor de audit intern.
-
Elaborarea proiectelor rapoartelor de audit intern.
-
Monitorizarea implementării recomandărilor de audit de către unitățile auditate conform procedurii stabilite la nivel de Serviciu.
-
Consilierea privind implementarea/dezvoltarea, autoevaluarea și raportarea sistemului de control intern managerial.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare de licență sau echivalente în domeniile finanțe, economie sau drept.
-
Experiență de muncă în poziție similara – minim 5 ani.
-
Certificat de calificare profesională în domeniul auditului intern în sectorul public eliberat de Ministerului Finanțelor sau întrunirea condițiilor pentru eliberarea acestuia.
generale:
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel).
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - mediu.
-
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
-
Atenție la detalii și abilități analitice.
-
Abilități de organizare și lucru în echipă.
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 22 000 lei.
-
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Activitate de birou, cu posibile deplasări interne.
-
Oportunități de învățare și de dezvoltare profesională.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Inginer/ă regimuri funcționale (Chișinău) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului de colectare și procesare date, Direcția Management Rețele, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Inginer/ă regimuri funcționale
care efectuează lucrări în sistemul de planificare „Intra-Day”
Principalele responsabilități ale postului:
-
Asigurarea respectării legislației naționale în materie de operator de piață a energiei electrice de către ÎS „Moldelectrica”
-
Administrarea Platformei de Piață în ceea ce privește planificarea Intra-Day, zilnică, săptămânală, lunară, anuală.
-
Coordonarea fluxurilor interstatale cu Operatorii de Transport din Ucraina și România.
-
Transmiterea datelor de raportare către participanții la Piața de Electricitate a Republicii Moldova, Operatori de Rețele de Transport din Ucraina și România, ENTSO-E.
-
Întocmirea prognozelor de consum și întocmirea unui program zilnic de funcționare a Sistemului Energetic al Moldovei.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
-
Studii superioare, în domeniul electroenergetic, electrotehnic, matematică sau fizică(se admit studenți ai ultimului curs).
-
Experiență de muncă în domeniul studiilor solicitate – constituie un avantaj.
-
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, în special Excel) și aplicațiilor software specializate.
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza – nivel B1.
generale:
-
Posibilitate și capacitate de a lucra în ture.
-
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
-
Atenție la detalii și abilități analitice.
-
Stabilitate emoțională, abilități de lucru în echipă dar și desinestătător.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, onestitate.•
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Program de lucru: munca în schimburi, câte 12 ore pe zi, ținând cont de o săptămână de lucru de 40 ore..
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
-
Oportunități de învățare, dezvoltare profesională și promovare.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Nord-Vest
+ |
Electromontator la întreținerea instalațiilor electrice (Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipelor Operative de dispecer Dondușeni, Soroca, Formația de întreținere operativă a instalațiilor electrice, recrutăm specialiști pentru ocuparea a 2 posturi vacante de:
Electromontator la întreținerea instalațiilor electrice
Responsabilități:
-
Deservirea tehnică a utilajului electrotehnic conform DNT și a instrucțiunilor de exploatare.
-
Pregătirea la timp a locurilor de muncă pentru personalul serviciilor sucursalei.
Cerințele față de candidat:
de calificare:
-
Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul electrotehnic.
-
Experiența de muncă în domeniul electrotehnic -1 an.
-
Cunoștințe de bază în domeniul electrotehnic, principiul de lucru al utilajului electrotehnic (transformatoare de forță, de măsurări, separatoare, întreruptoare, siguranțe, etc.) și efectuarea impecabilă a manevrelor operative cu utilajul.
-
Calificarea deținută – Categoria IV, V.
generale:
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică).
-
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
-
Apt de muncă în ture, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul: cat. IV – 13 400 lei, cat. V – 15 000 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: munca în schimburi.
-
Locația: or. Dondușeni, or. Soroca.
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională.
-
Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Maistru/Maistră în construcții (Dondușeni) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorul de Reparații și Construcții sucursala Nord-Vest, or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Maistru/Maistră în construcții
Responsabilități:
-
Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor și a teritoriului prin organizarea înfăptuirii reparațiilor planificate de preîntâmpinare şi a acțiunilor de profilaxie.
-
Citirea documentației de proiect și deviz.
-
Adoptarea și coordonarea deciziilor oportune despre măsurile de întreprins pentru înlăturarea defectelor şi deteriorărilor precum şi menținerea în stare fiabilă a clădirilor.
-
Organizarea efectuării lucrărilor de reparație curentă şi capitală a clădirilor.
-
Elaborarea planurilor lunare și anuale de întreținere și reparații a clădirilor și construcțiilor.
-
Îndeplinirea actelor în regie proprie..
-
Documentarea rezultatelor controlului lucrărilor efectuate în construcție;
-
Îndeplinirea normelor de protecție a muncii şi a normelor de prevenire şi înlăturare a incendiilor la efectuarea lucrărilor de reparație şi construcție.
Cerințele față de candidat:
De calificare
-
Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile).
-
Experiență minimă de 2 ani în domeniul construcțiilor.
-
Cunoașterea documentelor tehnice normative în energetică, standardelor de stat (ГОСТ) în RM.
-
Cunoașterea documentelor tehnice normative în construcții și aplicarea lor în practică.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office, ArhiCad și WinSmeta.
-
Deținerea certificatului de responsabil tehnic sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională-constituie un avantaj.
Generale
-
Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj).
-
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
-
Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
-
Disponibilitatea pentru deplasări interne, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul de la 18 000 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Locația: or. Dondușeni, str. Ştefan cel Mare, 30,
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Centru
+ |
Conducător/conducătoare transport rutier de persoane și mărfuri (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciului mecanizare și transport, Sucursala Centru, locația or. Vatra, str. Luceafărul, 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm:
Conducător/conducătoare transport rutier de persoane și mărfuri
Principalele responsabilități ale postului:
-
Asigurarea transportului de mărfuri și persoane conform itinerarului prestabilit.
-
Efectuarea operațiunilor de întreținere prevăzute de cartea tehnică și a normelor de întreținere auto.
-
Efectuarea reparațiilor tehnice minore.
-
Participarea la procedura de planificare a itinerarului deplasării.
Cerințe fată de candidat:
-
Permis de conducere auto valabil pentru categoria B și C.
-
Experiență de minim 1 an în post de conducător auto.
-
Cunoștințe despre construcția generală a automobilului, destinația, principiu de lucru şi deservirea agregatelor, mecanismelor şi a dispozitivelor auto.
-
Capacități bune de planificare a itinerarului, cel mai optim și rapid luând în considerație punctele de destinație stabilite.
-
Abilități bune de conducere auto și de orientare.
-
Echilibrat, calm și rezistent la situații de stres.
Candidații trebuie să prezinte la etapa de selecție:
-
Cazier judiciar și contravențional privind accidentele rutiere.
-
Certificat medical pentru conducători auto, valabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 10 000 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Lăcătuș-instalator tehnica sanitară (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului Reparații și Construcții (SRC), sucursala Centru, or. Vatra, str. Luceafărul, 13, tel. +373 (22) 30-93-59 recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Lăcătuș-instalator tehnica sanitară
Responsabilități:
-
Individual sau în componența formației SRC efectuează lucrări de întreținere, deservire și de reparație rețelelor de aprovizionare cu apa, canalizare și de încălzire Bazei Vatra și a stațiilor electrice RETÎ sucursala Centru.
Cerințele față de candidat:
-
Studii profesionale sau medii de specialitate – lăcătuș instalator tehnică sanitară.
-
Experiența de muncă în domeniu– 1 an.
-
Cunoștințe de bază în domeniul construcțiilor și lucrărilor de reparație.
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
-
Apt de muncă din punct de vedere fizic, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 13 400 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vatra, mun. Chișinău, str. Luceafărul 13.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Pietrar-zidar/pietrăriță-zidăriță (Vatra) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Sectorului reparații și construcții (SRC), sucursala Centru, or. Vatra, str. Luceafărul, 13, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Pietrar-zidar/pietrăriță-zidăriță
Responsabilități:
-
Individual sau în componența formației SRC efectuează lucrări de deservire și de reparație a clădirilor, acoperișurilor, încăperilor, construcțiilor, pilonilor, suporturilor, învelișurilor sucursalei Centru.
Cerințele față de candidat:
-
Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul construcțiilor.
-
Experiența de muncă în domeniul construcțiilor – 3 ani.
-
Cunoștințe de bază în domeniul construcțiilor și lucrărilor de reparație.
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
-
Apt de muncă din punct de vedere fizic, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 13 400 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Program de lucru complet: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația or. Vatra, funcția presupune mobilitate teritorială.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
+ |
Electromontator la întreținerea instalațiilor electrice (Hîncești) |
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Echipei Operative de dispecer Hîncești, Formația de întreținere operativă a instalațiilor electrice, Sucursala Centru, tel. +373 (22) 30-93-59, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului vacant de:
Electromontator la întreținerea instalațiilor electrice
Responsabilități:
-
Deservirea tehnică a utilajului electrotehnic conform DNT și a instrucțiunilor de exploatare.
-
Pregătirea la timp a locurilor de muncă pentru personalul serviciilor sucursalei.
Cerințele față de candidat:
de calificare:
-
Studii profesionale sau medii de specialitate în domeniul electrotehnic.
-
Experiența de muncă în domeniul electrotehnic -1 an.
-
Cunoștințe de bază în domeniul electrotehnic, principiul de lucru al utilajului electrotehnic (transformatoare de forță, de măsurări, separatoare, întreruptoare, siguranțe, etc.) și efectuarea impecabilă a manevrelor operative cu utilajul.
-
Calificarea deținută – Categoria V.
generale:
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Cunoștințe operare PC (programe de redactare de texte, calcul tabelar, poștă electronică).
-
Capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită.
-
Apt de muncă în ture, stabil psihologic, comunicabil, responsabil.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul: cat. V – 15 000 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: munca în schimburi.
-
Locația: or. Hîncești.
-
O experiență unică de învățare și de dezvoltare profesională.
-
Oportunități de creștere profesională.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
RETÎ Sud
+ |
Inginer/ă protecții prin relee cat. II (Comrat) |
ANUNȚ DE RECRUTARE
Pentru suplinirea funcției vacante, din cadrul Serviciul Protecție prin Relee şi Automatizări (SPRA), Sucursala Sud, locația mun. Comrat, str. Lenin, 56, tel. +373 (298) 2-40-64, recrutăm specialiști pentru ocuparea funcției vacante de:
Inginer/ă protecții prin relee cat. II
Responsabilități:
-
Asigură funcționarea sigură, fiabilă și economică a dispozitivelor PRA la SE 35-400 kV, prin efectuarea complexului necesar de lucrări, mentenanței, precum și efectuarea lucrărilor cu personalul în conformitate cu cerințele ”Regulamentului privind pregătirea și atestarea personalului la ÎS ”Moldelectrica”.
-
implementarea planului de lucru pentru repararea, reconstrucția și deservirea tehnică a dispozitivelor PRA;
-
supravegherea (control) lucrărilor de reparație și ajustare efectuate de către contractori și acceptarea lucrărilor efectuate de aceștia;
-
efectuarea lucrărilor de restaurare după avarii pentru a elimina defectele dispozitivelor PRA;
-
supravegherea montării noilor dispozitive PRA și participarea la primirea în exploatare a acestor lucrări;
-
propuneri pentru lucrările de reparație și includerea în planul de deservire;
-
participarea la investigarea și analiza cauzelor încălcărilor tehnice în funcționarea dispozitivelor PRA;
-
implementarea planului, complexului de măsuri tehnico-organizatorice,
-
menținerea și actualizarea la timp a documentației tehnice: registre, scheme, informații operaționale, rapoarte, protocoale etc;
Cerințele față de candidat:
de calificare:
-
Studii superioare în domeniul electroenergetică sau electrotehnică.
-
Experiență de muncă în domeniul muncă la executarea lucrărilor în instalațiile electrice – minim 1 an.
-
Apt din punct de vedere medical şi psihologic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 186 din 10.07.2008.
-
Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office, cunoașterea aplicațiilor specifice funcției.
-
Grupa de securitate energetică – Categoria IV.
generale
-
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa – nivel de comunicare.
-
Capacitatea de a lucra în echipă.
-
Capacitatea de a primi, analiza, asimila şi optimiza informații.
-
Adaptivitatea şi promptitudine în rezolvarea unei sarcini de lucru.
-
Percepția situațiilor critice şi inițiativă în eliminarea acestora.
Ce îți oferim:
-
Angajare oficială în câmpul muncii.
-
Salariul 17 800 lei.
-
Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova.
-
Pachet social complet din prima zi de angajare.
-
Program de lucru: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
-
Locația: or. Vulcănești.
-
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email [email protected], cu indicarea funcției.
Vă rugăm să expediaţi CV-ul Dvs., cu indicarea Funcției vacante în tema scrisorii, la adresa electronică [email protected].
Ultima modificare: 30.01.2025